Forum BreslaU CustomS
Forum miłośników motoryzacji i tuningu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fiat Seicento
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BreslaU CustomS Strona Główna -> Wasze auta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant

PostWysłany: Sob 21:20, 24 Cze 2006    Temat postu:

No tak tak wiem, wiem mam zamiar wreszcie sie za to wziąć i polerować wszystko co się da Laughing

A z chromowaniem to nie taka łatwa sprawa, bo:
- Nie zawsze chcą pochromowac takie małe elementy.
- Jak znajomy chciał dać do chromowania atrapę i zderzaki od Wołgi M20 a więc dość duże elementy to mu krzyknęli 20 pln za 10 cm/2.
niby nie wiele, ale pomyśl ile łącznie jest powierzchni na takich elementach.

EDIT: Teraz przez to Twoje "polerowanie" Twój Sej stracił nba wartości około 10%, ale podobno może od tego wzrosnąc moc silnika, ale warunkiem jest odpowiedniej jakości polerka :wink:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
owoC
Słoneczny patrol... na rondzie w lewo



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HindenburG

PostWysłany: Sob 22:07, 24 Cze 2006    Temat postu:

wonzky napisał:
ale podobno może od tego wzrosnąc moc silnika, ale warunkiem jest odpowiedniej jakości polerka :wink:

Bajka tak samo jak magnetyzer...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant

PostWysłany: Sob 22:14, 24 Cze 2006    Temat postu:

A to że Ty owoC kiedyś próbowałeś wypolerować plastikową pokrywę i nie dało to większej mocy to już twoja wina a aluminium polerowane daje większą moc Razz - Moc blasku :wink:

Sory Manx za to małe OT


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
owoC
Słoneczny patrol... na rondzie w lewo



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HindenburG

PostWysłany: Sob 22:21, 24 Cze 2006    Temat postu:

Próbowałem polerować pokrywę i jedyne co zrobiłem to wytarłem napis Duratec i logo Ford Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manx
BreslaU CustomS HonoureD



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW

PostWysłany: Sob 22:37, 24 Cze 2006    Temat postu:

wonzky napisał:
Teraz przez to Twoje "polerowanie" Twój Sej stracił nba wartości około 10%, ale podobno może od tego wzrosnąc moc silnika, ale warunkiem jest odpowiedniej jakości polerka :wink:

Por que stracił Question Na razie tylko komp i podpórka do maski wypolerowana Wink Aha- wątpię żeby od polerowania obudowy kompa czy pokrywy zaworów z zewnatrz coś spadło albo wzrosło (poza walorami estetycznymi)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant

PostWysłany: Sob 22:59, 24 Cze 2006    Temat postu:

Manx to jest proste i logiczne Exclamation
Brzydko polerowane = mało estetyczne = spadek wartości z powodu złego stanu wizualnego Razz
KONIEC OT


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manx
BreslaU CustomS HonoureD



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW

PostWysłany: Sob 23:07, 24 Cze 2006    Temat postu:

wonzky napisał:
Manx to jest proste i logiczne Exclamation
Brzydko polerowane = mało estetyczne = spadek wartości z powodu złego stanu wizualnego Razz
KONIEC OT

nie wyglada zle tylko jak sie chciec przejrzeć to jest lekko zamglone lustro, ale bedzie poprawione jak sie w poniedziałek wyprawię po odpowiednie materiały Wink bedzie tak jak na tym foto Arrow [link widoczny dla zalogowanych]
Nastepna zmiana bedzie ciekawsza i wieksza i nie bedzie dotyczyła silnika - co - mam pare pomysłów i się okaże co najpierw zrobię


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Manx dnia Sob 23:12, 24 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant

PostWysłany: Sob 23:10, 24 Cze 2006    Temat postu:

Wiem Exclamation Idea Nowe zderzaki Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manx
BreslaU CustomS HonoureD



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW

PostWysłany: Sob 23:16, 24 Cze 2006    Temat postu:

wonzky napisał:
Wiem Exclamation Idea Nowe zderzaki Exclamation

co to to nie - ochłodziły mój zapał ceny lakierowania Wink Co bedzie nastepne jeszcze nie wiem do konca sam który z pomysłów zrealizuję najpierw. No a jakbym moj portfel zasilił przez wakacje to wszystko jest możliwe Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant

PostWysłany: Sob 23:22, 24 Cze 2006    Temat postu:

widzę, że zaczynasz konkurować ze mną w ilości niespełnionych pomysłów - to chyba jakaś cecha właścicieli fiatów jest :wink:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manx
BreslaU CustomS HonoureD



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW

PostWysłany: Sob 23:37, 24 Cze 2006    Temat postu:

wonzky napisał:
widzę, że zaczynasz konkurować ze mną w ilości niespełnionych pomysłów - to chyba jakaś cecha właścicieli fiatów jest :wink:

tak i przed chwilą Sprite mi przypadkiem podrzucil kolejny pomysł Wink
A na powaznie - plany 3 i sie okaze zalezy od dostepnosci, mojego nastroju itp:
- fotele wmienic na kubelki bo na zakretach musze sie trzymac kierownicy (przywykłem juz ) ale ostatnio coraz bardziej trzeszczy mi fotel kierowcy bom ponadnormatywnie ciezki do tego samochodu
- zegary w słupku - przede wszytstkim wassertemperatur bo fabrycznie tego nie ma i czasem w korku mozne czlowiek sie zestresować jak sie wentylator nie włącza długo.
- wygar - srodek supersprint i tył remus (bo to co idzie zniesc i jednoczesnie wygląda)
Jedno co pewne to ze w srode mody w serwisie bo olej ma rok, płyn chlodniczy 2 a hamulcowy jeszcze wiecej, i filtry do wymiany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Manx dnia Sob 23:45, 24 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant

PostWysłany: Sob 23:43, 24 Cze 2006    Temat postu:

No to muszę przyznać, że całkiem fajne plany masz co do Seya. Jakby pozbierac te zalozenia to konkretna przebudowa sie szykuje. A co z tylna kanapa i montarzem zapasówki zamiast niej Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manx
BreslaU CustomS HonoureD



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW

PostWysłany: Sob 23:46, 24 Cze 2006    Temat postu:

wonzky napisał:
No to muszę przyznać, że całkiem fajne plany masz co do Seya. Jakby pozbierac te zalozenia to konkretna przebudowa sie szykuje. A co z tylna kanapa i montarzem zapasówki zamiast niej Question

Kanapy nie ma... zreszta zapasówki też- parę kg zw ozu koniom lżej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant

PostWysłany: Sob 23:49, 24 Cze 2006    Temat postu:

O proszę! To tak postępujesz - tunujesz i nie mowisz znajomym o tym - oj nieładnie, nieładnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Walter
Stały bywalec



Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3-City

PostWysłany: Nie 9:56, 25 Cze 2006    Temat postu:

Polerowany komp, od razu elektrony szybciej banglają Laughing
Masz fantazje

Ew możesz zapodać power rure w srebrnym kolorze i bedzie dwa w jednym troche szybiej i bardziej błyszcząco.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manx
BreslaU CustomS HonoureD



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW

PostWysłany: Nie 11:35, 25 Cze 2006    Temat postu:

Walter napisał:

Ew możesz zapodać power rure w srebrnym kolorze i bedzie dwa w jednym troche szybiej i bardziej błyszcząco.

Z power rurą to byłby problem bo ona sama więcej kosztuje niz daje Wink Ale fakt - polerowana wygląda super No ale razie nie planuję W ogole silnika mechanicznie nie zamierzam dłubac bo stosunek poniesionych kosztów do przyrostu osiągów bedzie nie za ciekawy no i spalanie nie bedzie takie fajne jak ostatnio osiągnałem (6,75l/100km w miescie). Jedyne co brałbym pod uwagę chcąc podnieśc osiągi to SWAP na 1.2 16V (86 KM, 113 Nm), ale tego tez na razie nie planuję. Fundusze wolę przeznaczyc na inne w.w zabawki . No a poza tym mam jeszcze swiezy silnik (20 000km) i szkoda by mi było go sprzedawac za psie grosze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Walter
Stały bywalec



Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3-City

PostWysłany: Nie 17:33, 25 Cze 2006    Temat postu:

Myślałem ze doloty cos dają w sejaszkach. O spalanie tak nie dramatyzuj. Ciekaw jestem czy nie spadło by po zmianie skrzyni na krótszą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manx
BreslaU CustomS HonoureD



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW

PostWysłany: Nie 20:23, 25 Cze 2006    Temat postu:

Walter napisał:
Myślałem ze doloty cos dają w sejaszkach. O spalanie tak nie dramatyzuj. Ciekaw jestem czy nie spadło by po zmianie skrzyni na krótszą.

Oczywiście że dają trochę - fabryczny dolot wiele osób mówi że jest zaprojektowany w sposób który przeczy wszelkim zasadom projektowania. Dolot Weglarski vel Druciarski daje kilka Nm no ale bez wydechu nie są to zawuazalne roznice. Niestety nie jestem teraz w stanie znaleźć ile dokłądnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Walter
Stały bywalec



Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3-City

PostWysłany: Nie 20:37, 25 Cze 2006    Temat postu:

Niedlugo moze w ramach treningu pospawam kolektor do tatowego seja i zobaczymy co bedzie. Może też sie skusisz Manx wjechac na warsztat

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manx
BreslaU CustomS HonoureD



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW

PostWysłany: Nie 20:45, 25 Cze 2006    Temat postu:

Walter napisał:
Niedlugo moze w ramach treningu pospawam kolektor do tatowego seja i zobaczymy co bedzie. Może też sie skusisz Manx wjechac na warsztat

Kolektor- jak kolektor wydechowy to tylko Viga Mr. Green najlepiej obliczony i przy okazji za mala dopłatą jest wersja piekna bo z kwasówki Mr. Green Chodza słuchy że Supersprint przy nim wymięka choc kosztuje 3x więcej - Viga daje wiecej Nm i KM i więksozsć szybkich SC i CC ma Vige
A co do Dolotówn- nie znalazłem info ile KM i Nm - kolega arturo_freestyler (taki od czarnego sc na smoorach - moze kojarzysz ale pewno nie) porównywal na hamowni kilka róznych i najlepszy okazał się węglarski (ktory jest notabene kopią dolotu Abartha)
Jesli chodzi o mody mechaniczne SC t jest dla mnie mistrz i jesli robic to bym robiłcośw ten deseń Arrow [link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiscie to jest z silnikiem 1.2 (seryjnie 86 KM i 113 Nm) Dla porówania seria 1.1 jak wyjezdza z fabryki ma 54 KM @5500 RPM i 82 Nm @ 3250 RPM. O tym że róznica jest chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BreslaU CustomS Strona Główna -> Wasze auta Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin