Forum BreslaU CustomS
Forum miłośników motoryzacji i tuningu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Seat Ibiza by Ferro Cassius
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BreslaU CustomS Strona Główna -> Wasze auta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ferro Cassius
Zaczyna działać



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Tomyśl

PostWysłany: Wto 22:40, 25 Kwi 2006    Temat postu:

Przepraszam z tym rozdzieleniem postów, będę musiał się poprawić
Grill ma wyglądać w sumie tak jak mój, tylko że nie ma mieć na środku literki S.
Te chromowane listewki pozostają, ponieważ jest to raczej niespotykane w Ibizach. Co do zawieszenia Manx będę musiał się z tobą zgodzić, może narazie sprężyny a za jakieś 2 miesiące amortyzatory, komplet to jakieś 650 - 800zł na Allegro, no ale coś za coś. Nie wiem tylko czy takie za 650zł będą "działać" jak powinny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Walter
Stały bywalec



Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3-City

PostWysłany: Śro 0:04, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Ferro Cassius napisał:
Walter napisał:
Kiedyś podobały mi sie Ibizy.

Wygląda ciężko, szczególnie na tych felgach.


Nie wiem teraz czy to "ciężko" jest w dobrym słowa znaczeniu. Jeżeli tak to się ciesze ponieważ chciałem uzyskać trochę masywności w nadwoziu.
To żecz gustu, ja lubie lekko akurat :wink:
Ibiza jest wysoka i każdy taki ciężki dodatek ją "podwyższa".

Twój wzorzec jest fajny z dużym ale, ten tylni zgarniacz śmieci jest beznadziejny. Znowu żecz gustu i zdrowego rozsądku też.

Pomysł na grila też mi się podoba

Z zawieszeniem jest tak że jak cos ma być dobre to trzeba za to dobrze zapłacić.

Manx
Dlaczego ja samochód krzywo stoi (zawiecha 40/60) to miał by się lepiej prowadzić Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spike
BreslaU CustomS MemberS - szefu



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BreslaU

PostWysłany: Śro 7:58, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Walter napisał:

Manx
Dlaczego ja samochód krzywo stoi (zawiecha 40/60) to miał by się lepiej prowadzić Question


on krzywo nie stoi - zazwyczaj samochód jest tak zrobiony, że przód ma wyżej ze wzgledu na doliczenie masy silnika w obciążeniu. Pozatym 40/60 oznacza ile pójdzie w dół wzgledem serii, więc bez sensu byłoby obnizac bardziej tył.

Wiem, Walter, że wiesz o tym - a to wyjasnienie dla tych co nie wiedzą Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasik
BreslaU CustomS OutlanderS



Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:25, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Walter napisał:
Twój wzorzec jest fajny z dużym ale, ten tylni zgarniacz śmieci jest beznadziejny. Znowu żecz gustu i zdrowego rozsądku też.


jak zwykle musze sie z toba zgodzic..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ferro Cassius
Zaczyna działać



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Tomyśl

PostWysłany: Śro 9:47, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Co do tyłu to się zgadzam, bo również mi się on nie podoba w tej Ibizie, ale jak napisałem nie robie swojej w 100% identycznie. Podoba mi się przód, tylnia lotka, progi no i obniżone zawieszenie. Pomysłu na tył auta narazie nie mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
owoC
Słoneczny patrol... na rondzie w lewo



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HindenburG

PostWysłany: Śro 15:10, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Ferro Cassius napisał:
Pomysłu na tył auta narazie nie mam.

Jeśli mogę sugerować...



Najprostszy i najładniejszy zarazem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant

PostWysłany: Śro 15:13, 26 Kwi 2006    Temat postu:

No Owoc :wink: świetna Ibiza, prosta bez przerostu formy nad treścią i ładnie by pasowało do reszty planowanych zmian.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fliper_nx
Ssak leśny



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BreslaU CustomS wroc.pl

PostWysłany: Śro 16:32, 26 Kwi 2006    Temat postu:

mi jedynie fele nie pasuja bo nie te lata Wink za proste bardziej do culta czy rata pasuja ;)ale fura super

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Walter
Stały bywalec



Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3-City

PostWysłany: Śro 21:59, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Headpoint napisał:
on krzywo nie stoi - zazwyczaj samochód jest tak zrobiony, że przód ma wyżej ze wzgledu na doliczenie masy silnika w obciążeniu. Pozatym 40/60 oznacza ile pójdzie w dół wzgledem serii, więc bez sensu byłoby obnizac bardziej tył.
Chcesz mi wmówić że samochód fabrycznie ma wyżej przód bo silnik jest cięższy i w fabryce przesadzili więc przód jest wyżej Laughing
Nic nie zrozumiałem i nadal nie wiem czemu samochód z obniżeniem 40/60 miał by się lepiej prowadzic.

Dzięki za poparcie Kasiu. Preferuje styl rejsingowo dzejdiemowy czyli tylko przeróbki które maja sens i dają efekty (pozytywne). Dlatego takie wybryki wykręconych tunerów mnie odrzucają

To co zapodał Owoc nieźle rokuje.

PS. Przepraszam jeżeli moje wypowiedzi są zbyt ogresywne. Mam teraz zły chumor wywołany wieloma czynnikami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spike
BreslaU CustomS MemberS - szefu



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BreslaU

PostWysłany: Śro 22:07, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Walter napisał:
Headpoint napisał:
on krzywo nie stoi - zazwyczaj samochód jest tak zrobiony, że przód ma wyżej ze wzgledu na doliczenie masy silnika w obciążeniu. Pozatym 40/60 oznacza ile pójdzie w dół wzgledem serii, więc bez sensu byłoby obnizac bardziej tył.
Chcesz mi wmówić że samochód fabrycznie ma wyżej przód bo silnik jest cięższy i w fabryce przesadzili więc przód jest wyżej Laughing
Nic nie zrozumiałem i nadal nie wiem czemu samochód z obniżeniem 40/60 miał by się lepiej prowadzic..


eee... Walter Ty serio masz jakiś kiepski dzień - nie mów, że nie zauważyłeś, że zazwyczaj zawiecha z tyłu jest krótsza niż z przodu bo masa przodu samochodu jest wyższa niż tyłu. Nawet seryjne zawiechy - jak np. u mnie i w Volvo i w Derby z tyłu bardziej obniżaja aby wypoziomować auto. Nie wiem jak jest w Hondach - byćmoże tam niżej osadzony przód względem tyłu nie wpływa na aerodynamikę i stabilność Pozatym wyciągnij silnik i skrzynie i zobaczysz jak Ci przód auta pójdzie do góry


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fliper_nx
Ssak leśny



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BreslaU CustomS wroc.pl

PostWysłany: Śro 22:16, 26 Kwi 2006    Temat postu:

hmm po to sie obniza aby obnizyc srodek ciezkosci ;0 i t d co Head wypisal czyli areodynamika Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Walter
Stały bywalec



Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3-City

PostWysłany: Śro 22:20, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Te liczby 40/60 odnoszą się do luźnych sprężyn czy do obniżenia samochodu Question
Zawsze myślałem że chodzi o obniżenie seryjnej zawiechy o daną wartość. Jak jest to jakiś dupowóz u którego tył seryjnie stoi wyrzej bo jest przystosowany do wożenia tony bagarzu to wszystk już rozumiem.

Spoko dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spike
BreslaU CustomS MemberS - szefu



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BreslaU

PostWysłany: Śro 22:26, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Walter napisał:
Te liczby 40/60 odnoszą się do luźnych sprężyn czy do obniżenia samochodu Question
Zawsze myślałem że chodzi o obniżenie seryjnej zawiechy o daną wartość. Jak jest to jakiś dupowóz u którego tył seryjnie stoi wyrzej bo jest przystosowany do wożenia tony bagarzu to wszystk już rozumiem.


Niekoniecznie musi być dupowóz ... ale fakt - jest to wartość obniżenia w stosunku do standardowej zawiechy gdzie dupa stoi wyżej. Ale np. w wersjach sportowych aut "seryjnych", seryjnie jest zamontowane te 20 wiecej z tyłu... czasami się zastanawiam po co w niektórych 4d ludzie sobie montują 40/60 lub 60/80... wsiądzie potem ferajna do tyłu i gość płacze, że mu bije lub coś ociera :?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manx
BreslaU CustomS HonoureD



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW

PostWysłany: Śro 22:27, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Walter tez tego nie za bardzo rozumiem ale tak juz jest ze z prozdu na ogól daja sprezyny ktore obnizaja wiecej. przy 30 to daja rowno ale potem trudno znalezc rowne - sa 60/40, 70/50. Gwinty tez maja max np. -75/-40. No ale jak pare osob widzialem obnizylo po rowno (SC, Golf IV TDI) to im wyszłą motorówka z przodem wyższym. "Dziwny jest ten świat" Wazne ze nizej srodekciezkosci to bedzie sie lepiej prowadził Wink A liczby tak jak sadzisz odnoszą sie do obnizenia względem serii

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spike
BreslaU CustomS MemberS - szefu



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BreslaU

PostWysłany: Śro 22:28, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Manx ale nie wczułes się w temat - my piszemy o odwrotnej sytuacji - niżej z tyłu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manx
BreslaU CustomS HonoureD



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW

PostWysłany: Śro 22:29, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Headpoint napisał:
Manx ale nie wczułes się w temat - my piszemy o odwrotnej sytuacji - niżej z tyłu

wymagasz - późno jest oops


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Walter
Stały bywalec



Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3-City

PostWysłany: Śro 22:50, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Myśle że jak przód wychodzi wyżej od tyłu po obniżeniu to sprężyny są lipne tak jak producent.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ferro Cassius
Zaczyna działać



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Tomyśl

PostWysłany: Śro 23:08, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Czytając uważniej mój post chciałbym zwrócić uwagę że nie wpominałem o sprężynach 40/60 tylko 60/40.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BreslaU CustomS Strona Główna -> Wasze auta Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin